LT EN RU

ANTSTOLIŲ BRIGITOS PALAVINSKIENĖS IR EDUARDO SERGĖJEVO KONTORA

Pradinis El. vykdomieji  
Varžytynės
Priverstinis vykdymas
Ikiteisminis skolų išieškojimas
Faktinių aplinkybių konstatavimas
Dokumentų įteikimas
Teisinės konsultacijos
Tarpininkavimas vykdant turtines prievoles
Įkeisto kilnojamojo turto aukcionų organizavimas ir vykdymas
Skolų grąžinimo užtikrinimas vekseliais
Turto saugojimas vykdymo procese
El. vykdomieji

Susisiekite su mumis:

Smolensko g. 10, B korpusas, 2 aukštas, LT-03201 Vilnius

Telefonai:
+370 5 261 01 63
+370 5 215 07 67

Faksas: +370 5 261 04 72

El.paštas: info@antstolis.lt

El. vykdomieji

Elektroniniai vykdomieji dokumentai, tai teismo ir kitų institucijų elektroninių ryšių priemonėmis išduoti dokumentai, turintys vykdomo dokumento galią (vykdomieji raštai, įsiteisėję teismo įsakymai, nutartis dėl laikinųjų apsaugos priemonių (toliau - LAP) taikymo, nutarimai administraciniuose teisės pažeidimo bylose, prokuroro sankcijos ir nutarimai, notaro vykdomieji įrašai, darbo ginčų komisijos sprendimai ir kt.).

 

Nuo 2013 m.liepos 1 d. pradėjus veikti Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalui (toliau –EPP), proceso dalyviams užsiregistravusiems EPP atsirado galimybė teikti ir gauti procesinius dokumentus elektroninio ryšio priemonėmis.

 

Vadovaujantis LR CPK 175 1 str. procesiniai dokumentai, siunčiami vykdymo proceso dalyviams (advokatams, antstoliams, notarams, valstybės ir savivaldybių įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms, finansų įstaigoms, draudimo įmonėms ir kitiems asmenims, kurie išreiškė pageidavimą procesinius dokumentus gauti elektroninio ryšio priemonėmis. Elektroniniu būdu pateikti procesiniai dokumentai laikomi įteiktais praėjus penkioms dienoms nuo išsiuntimo dienos.

 

Išieškotojui ir skolininkui įstatymai numato pareigą nedelsiant raštu informuoti antstolį apie savo elektroninio pašto adreso, telefono numerio ir fakso numerio pasikeitimus.

 

Teismui priėmus elektroninį teismo įsakymą, šis, kaip ir įprastas teismo įsakymas, įsiteisėja per 20 dienų nuo įteikimo skolininkui, jeigu skolininkas nepareiškia prieštaravimų, ir tampa vykdomuoju dokumentu. Priimtą teismo įsakymą teismas įkelia į EPP sistemą. Apie elektroninio teismo įsakymo įsiteisėjimą teismas kreditorių informuoja atskiru pranešimu sistemoje bei el. paštu. Tuomet įsiteisėjusį teismo įsakymą tereikia atsisiųsti į savo kompiuterį iš EPP sistemos prisijungus prie savo (ar įmonės) paskyros.

 

Elektroniniai vykdomieji raštai kaip ir paprasti išduodami pagal išieškotojo prašymą. Prašymo formą galite rasti paspaudę šią nuorodą:  https://e.teismas.lt/lt/public/documentstemplates/. Gavęs prašymą išduoti vykdomąjį raštą, teismas, įsiteisėjus teismo sprendimui, įkelia vykdomąjį raštą į EPP sistemą bei apie tai informuoja išieškotoją el.paštu, o išieškotojas prisijungęs prie savo (ar įmonės) paskyros, gali atsisiųstijį savo kompiuterį.

 

Išieškotojas gavęs elektroninį vykdomąjį dokumentą turi galimybę EPP patikrinti šio dokumento galiojimą (įsiteisėjimą). Siekiant patikrinti ar gautas dokumentas gali būti pateiktas išieškojimui jį reikėtų patalpinti į EPP adresu https://e.teismas.lt/lt/public/checkdocument/ ir paspaudęs tikrinti. Išieškotojui būtų pateikta informacija apie dokumentą išdavusią instituciją, bylos, proceso numerius, dokumento tipą įsiteisėjimo datą ir kt.  Pažymėtina, kad tuo atveju, jeigu išduotas vykdomasis raštas, jo įsiteisėjimo galimybių įstatymai nenumato, toks dokumentas išduodamas kito įsiteisėjusio dokumento pagrindu, todėl gavus vykdomąjį raštą tereikėtų patikrinti ar jis tinkamai pasirašytas įgalioto asmens, tai galima padaryti Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybos internetiniame portale adresu https://adoc.archyvai.lt/eais-lpp/app/view  Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnybos internetiniame portale,  įkėlus gautą elektroninį dokumentą, galima peržiūrėti dokumento turinį, matyti dokumentą pasirašiusio asmens pareigas, tikrinti ar dokumente nėra pasirašymo klaidų, parašų galiojimą ir kt.

 

Išieškotojas gavęs elektroninį  vykdomąjį dokumentą, gali jį persiųsti antstoliui vykdymo veiksmams atlikti. Pateidamas elektroninį vykdomąjį dokumentą išieškotojas privalo kartu pateikti prašymą priimti vykdyti. Prašymas gali būti pateiktas tiek elektroniniu būdu (pasirašytas elektroniniu parašu), tiek pateikiant paprasta (popierinį) prašymo egzempliorių. Pateikdamas prašymą, išieškotojas privalo patvirtinti, kad vykdomasis dokumentas pateiktas pirmą kartą ir anksčiau vykdymo veiksmai pagal jį atliekami nebuvo. Tuo atveju, jeigu vykdomasis dokumentas anksčiau buvo pateiktas antstoliams vykdymo veiksmams atlikti, išieškotojas privalo pateikti antstolio patvarkymą dėl vykdomosios bylos užbaigimo ir elektroninio vykdomojo dokumento grąžinimo.

 

Atsižvelgiant į tai, kad antstoliai vykdymo veiksmus gali atlikti tik aptarnaujamoje teritorijoje, tai elektroniniai vykdomieji dokumentai, kaip ir paprastieji, pateikiami vykdyti antstoliams veiklą vykdantiems skolininko gyvenamosios vietos, darbo ar turto buvimo vietos teritorijoje.  Pateikus antstoliui vykdomąjį dokumentą, antstolis patikrina galimybes priimti vykdyti, o nustatęs, kad vykdymo veiksmai privalo būti atlikti kito antstolio veiklos teritorijoje, esant išieškotojo prašymui ir vadovaudamasis LR CPK 590 gali persiųsti vykdomąjį dokumentą vykdyti atitinkamą teritoriją aptarnaujančiam antstoliui.

 

Išieškotojai vykdomuosius dokumentus vykdytinus Vilniaus miesto ir rajono teritorijoje, vykdymui gali pateikti Antstolių Brigitos Palavinskienės, Armino Naujokaičio kontorai, atsiųsdami elektroninį vykdomąjį dokumentą el. paštu: info@antstolis.lt arba paspaudę šią nuorodą.

 

Jeigu turite klausimų dėl vykdomųjų dokumentų pateikimo vykdyti, išieškojimo pagal vykdomąjį dokumentą tvarkos ar kitų klausimų galite kreiptis į mūsų konsultantus tel.: 852610163, el. paštu info@antstolis.lt arba paspaudę šią nuorodą.

 


Atgal
Smolensko g. 10B, 2 aukštas, LT-03201 Vilnius Tel.: +370 5 261 01 63, +370 5 215 07 67 Faks.: 8 5 26104 72 El. paštas: info@antstolis.lt Sprendimas: Infoluitai